21 Kasım 2011 Pazartesi

sakallı ipten halı


bu halıyı oğullarımın odası için ördüm. bera'nın oda takımı krem rengi ve yatak başlığında yeşil deri şeritler var. bu nedenle halıda da yeşil tonlarını seçtim. tetris desenini denk getirebilmek için biraz uğraştım doğrusu. sırf bu sebeple boyu istediğimden az daha uzun oldu hatta. 90x240 cm ebatlarında olan halımızı ince sakallı ip ile yünü karıştırarak, 9 numara şişle ve haroşa tekniği ile ördüm. biraz seyrek oldu yalnız. 7 numara şişle daha tok dururdu tahmin ediyorum ama 7 numara şişim yoktu. bi de kalın şişle daha çabuk örüldü. kolaya kaçtım evet :) üç sıra halinde ördükten sonra yanyana diktim. kullanışı da çok güzel. istediğin gibi kaldır, silkele hatta makineye at yıka. gerçi bizimki makineye sığar mı bilmiyorum. biraz kayıyor yalnız. altına bi halı kaydırmaz alıp deneyeceğim. bi de bu iplikler bu kadar pahalı olmasaydı neler örerdim neler. lavabonun önüne bi paspas başladım yalnız, mürdüm ve lila tonlarında. aynı renklerde de boncuklar aldım girişe asmak için. bitince muhteşem olacak :)

oyuncak seçimini genelde hayvanlardan yana yapan bera halıyı görünce bütün hayvanlarını sıraladı ve onları çimenlerde (halının yeşil kısımlarında) koşturdu. hiç düşünmemiştim, hayal gücü işte :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...