26 Şubat 2014 Çarşamba

amigurumi marsupilami


ayşen hanımın siparişi ile başladım marsupilami yapılışı arayışına. ilk karşıma çıkan evinnesesi zehra hanımın tarifiydi. o tariften fazlasıyla faydalandım. sadece ebatlarını biraz küçültmek adına sayılarını azalttım. kulaklar için ise marsupilaminin resmini karşıma alıp özel olarak çalıştım. beneklerde keçe kullanmak yerine örerken siyah iple yapmayı tercih ettim. kuyruğu sayesinde ayakta durabiliyor marsupilamimiz. 

ilk çalışmada kuyruğu yeterince uzun olmamış yalnız. daha sonra şeniz hanım ikizlere hediye etmek için 2 tane sipariş verdiğinde kuyrukları daha da uzattım. oyuncak ören anne olmanın en zor tarafı her ördüğünden kendi çocuklarının da (haklı olarak) istemesi. yani demem o ki bera ben de isterim diye tutturunca şeniz hanımın siparişleri ile beraber 3 tane daha marsu ördüm :)


bu kadar marsuyu ördükten sonra birgün çocuklar evde marsupilami izlerken bi anda yerimden zıplamışım. neden kimse bana marsunun kuyruğunun ucunun siyah olduğunu söylemedi. o kadar da orjinal resimlerine bakarım, yapabileceğim tüm detaylarına dikkat etmeye çalışırım. kahroldum kahroldum....



4 yorum:

  1. Nekadar mutlu oldum ellerinizle sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl sizin ellerinize ve yüreğinize sağlık :)

      Sil
  2. selam yapılışınıda açıklamalı yazsaydınız sır gibi saklıyor herkez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam özlem hanım, açıklama saklamak gibi bir durumum yok, bilakis kendime ait bir açıklama olmadığı için ve ben de internette dolaşan açıklamalardan faydalanarak ördüğüm için yazılarımda genelde nereden faydalandığımı belirtiyorum. olsa olsa kendimce ufak dokunuşlar yaparak bazı kısımlarını değiştiriyorum. blogumun açıklama paylaşmak gibi bir misyonu yok ki dediğim gibi başkalarına ait açıklamaları benim burada yayınlamam da çok doğru olmaz. size yazımda da belirttiğim zehra hanım'ın linkini vereyim. kendisi çok güzel açıklamış. ben sadece daha küçük bir oyuncak istediğim için sayılarını azalttım. amigurumi örüyorsanız siz de rahatlıkla yapabilirsiniz. kolay gelsin :)

      http://evinnesesiveamigurumi.blogspot.com.tr/2012/09/marsu-pilamiiiii.html

      Sil

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...