28 Şubat 2014 Cuma

amigurumi pembe panter


pembe panterin yapılışı internette pek çok sitede dolaşıyo. ben yaseminkale'nin forum sayfasında görüp de örmüştüm yanlış hatırlamıyorsam. yalnız kuyruğu yoktu tarifte, kuyruksuz pembe panter mi olurmuş... 

siparişler arasına sıkıştırmıştım bunu ve bir sonraki yayınlayacağım ayıcığımı. kendi beğendiğim modeller olunca daha bi heyecanlı oluyo örmesi, hele yetişecek siparişler varken kaçamak kaçamak örüyosun ya adrenalin bombardımanı:) ahahah aksiyon maceraya da bağladım ya amigurumi işini:)

bi süredir sık sık post yayınlıyorum ama sanılmasın ki bu kadar hızlı örüyorum. aslında bunlar yaklaşık 1,5 yıllık mahsüller. ama sürekli örmekten ne bloga ne facebook'a zaman ayıramadım. geçenlerde 1 hafta yıllık izne ayrılmıştım. o zaman bi azim bi gayret 800 küsür fotoyu tek tek elden geçirip, eleyip, isim yazıp bloga yükledim. 40'a yakın post için malzeme çıktı sonuçta. şimdi gün içinde işlerden fırsat buldukça fotoların altına üstüne iki kelime çiziktirip yayınlıyorum işte. ama bu da ne zor bi iş arkadaş, hiç geveze bi insan da değilim ki :) hep diyorum bu işten kazandığım parayla bi adam tutucam sırf bu yazıları yazsın fotoları yüklesin diye. bu fikri az daha olgunlaştırayım ben:) 

neyse, kısacası eylemlerim sürecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...