28 Mart 2012 Çarşamba

amigurumi koyun anahtarlık


HAYAL ARKADAŞLARIM'ın anlatımıyla ördüm bu koyunları. önce anlatımdaki gibi renkli olsun diye yeşil olanı ördüm. daha sonra kardelen çocuk köşkü'nün müdiresi feyza hanımın isteği üzerine beyaz olanı ördüm. ve onun tasarımı hakkaten çok daha hoşuma gitti. aslında anahtarlık değildi koyunlarımız, fakat feyza hanım kızının anahtarlık koleksiyonu için anahtarlık olarak örmemi rica etti.  ilk defa bi örgümde oynar göz kullandım. oysa ne zaman oldu boy boy alalı ama bi türlü hiçbir oyuncağa yakıştıramamıştım. bu koyunlarda fena durmadı sanki...

bu besinli koyunlar tam da çantasında anahtarlığını bulmakta zorlanan bayanlara göre...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...