26 Eylül 2012 Çarşamba

amigurumi ninja kaplumbağa


ninja kaplumbağa michelangelo'yu gururla takdim ediyorum. bera'nın yoğun istekleri üzerine internette fazlaca araştırmış ama tatmin edici bi model bulamamış olmanın hüznüyle sıvadım kolları. bu kadarını ben de kendimden beklemiyordum açıkçası. demek ki dedim alışmışız hazır modellere konmaya. azıcık kasınca biz de birşeyler üretebiliyormuşuz. evet tasarım tamamen bana ait, eylemlerim sürecek...:)

özellikle michelangelo'yu seçtik çünkü esprili kişiliğiyle oğlumun da benim de en sevdiğimiz ninja kaplumbağa o. çetenin kalanını örmeye bir türlü fırsatım olmadı. bu arada bera gece bile ninja kaplumbağasıyla uyuyarak çoktan eskitti bile oyuncağını.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...