5 Aralık 2008 Cuma

ceket anneanneden, atkı bere haladan


annemin ördüğü ceket yakadan başlayarak örülen modellerden. bütün olarak örülüyor. sadece kolların iç kısmında dikiş var. bera doğduğu sene örmüştü. artık küçülmeye başladı malesef. hatta birbirimizden habersiz ben de buna çok benzeyen bi yelek örmüşüm. onu da ekleyeceğim. ceketin düğmelerini ben seçmiştim. sizlere tavsiyem sakın görüntüsüne aldanıp da fazla girintili çıkıntılı düğmeler seçmeyin. hiç kullanışlı değilmiş. tecrübe ederek öğrenmiş oldum... ceketin detaylarını aşağıdaki resimlerde bulabilirsiniz.
atkı bere takımını da geçen sene ablam örmüştü. her ikisinin de ellerine sağlık. özellikle atkı bere örerken evde kalmış artık ipleri istediğimiz şekilde kombine ederek değerlendirebiliriz. böylece kendi tasarımlarımızı oluştururuz ve kimsede olmayan sadece bize has atkı berelerimiz olur:)  ponponu benim yapmamı istemişti ablam. ben de değişik olsun diye berenin üst kısmını ikiye katlayıp diktim (dikişin arka ortaya gelmesine dikkat edin) ve uçlarına birer ponpon yerleştirdim. bera da çok severek kullanıyor.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...