20 Mart 2014 Perşembe

ahmet hamza'nın doğum günü, yusuf talha'nın bebek şekeri


örgü sevdamın yanında keçe işi beni çok sarmasa da çevreden gelen talepler ile sipariş aldıkça heyecanlanmadım desem yalan olur. kendimi sık sık internetten keçe modeller bakarken bulur oldum ve hakkaten o kadar güzel işler çıkaranlar var ki heves etmemek mümkün değil.

nurcan hanım doğacak oğlu için bebek şekeri, 3 yaşını bitirecek oğlu için de doğum günü şekeri sipariş vermek isteyince yine bi model arayışıdır başladı. arabalı modellere yoğunlaştık özellikle. sonuç olarak doğum günü bebesi ahmet hamza için daha önce yaptığım kırmızı araba modelini seçerken, taze bebe yusuf talha için cici keçem sayfasında gördüğümüz mavi araba modelinde karar kıldık. bu çalışmada kendimi bir tık daha geliştirdim galiba zira sonuç beni oldukça memnun etti. daha çok memnun eden şey ise etikette kullandığım resmi görünce ahmet hamza'nın şimşek mcqueen diye sevinç çığlıkları atmasıydı. meğer ahmet hamza sıkı bir mcqueen hayranıymış. resimleri ben seçmiştim, hepimize hoş bi sürpriz oldu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...