6 Mart 2014 Perşembe

basket weave bebek battaniyesi


naime hanımın biri kız biri erkek olan ikizleri için pembe ve mavi bebek battaniyeleri ördüm. naime hanım uzun süre internetten model araştırdıktan sonra komşusunda gördüğü basket weave modelinde karar kıldı. ip denemesi, renk denemesi derken epey bi deneme yaptım ve biraz vakit harcadım ama sonunda istediğimiz sonuca ulaştık. 

fotoğrafları çekerken bir türlü ipin gerçek rengini yakalayamadığım için milyon tane çekim yapmışım. her ne kadar çoğunu elesem de aman bunda rengi güzel çıkmış, bunda modeli belli olmuş, şunda da kenarı güzel görünmüş derken eklemiş de eklemişim. bol fotolu bi post oldu kısaca.







elimizdeki örnek battaniye çok eskiydi. zamanında lif ipiyle üç kattan örülmüş. şimdi o eski tek katlı çilelerden bulmak mümkün değil. en azından ben denizlide bulamadım :) artık lif ipleri hep çift kat üretiliyor. mecburen yumaklardan birini katlarına ayırdım. ayırma işinde de eş, dost, akraba, ikizlerin babası dahil pek çok kişinin emeği var :) ayırdığım tek katı diğer çift katla birleştirerek üç katlı iplik elde ettim. ip olarak kartopu kristal kullandım. renk numaraları aşağıdaki fotoda görünüyor.


aşağıdaki modeller de naime hanımın model arayışı sırasında internetten bulup gösterdiği ve deneme yaptığımız modeller. fikir olur belki diye onları da iliştiriverdim en sona...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...