29 Ekim 2008 Çarşamba

evde sinema keyfi



sinema keyfi deyince akla ilk gelen şey patlamış mısır tabi ki. farklılık isteyenler için bu hafta film keyfimizi tamamlayan yiyeceklerimizden bahsetmek istiyorum. tuzotlu patlamış mısır ve meyve salatası... mısırı yağ ve tuzla patlatmayı hepimiz biliyoruz. ben az tuza ek olarak mısırlar patlamaya başladığı anda bir miktar tuzot atıyorum. tuzotun farklı çeşitleri var, hepsi de güzel oluyor. biz bu ara acılı patlatıyoruz. bera bile acı demeden avuç avuç yiyor. yalnız tuzot yağda çok çabuk yandığı için tam patlamaya başladığı anda atıp altını kısmamız ve ateşte çok fazla bekletmememiz gerekiyor. tabi sürekli sallamayı da unutmuyoruz.

yanına da evde bulunan meyveleri küp küp doğrayarak  meyve salatası hazırladım. ben bu salatada elma, mandalina, muz, kivi ve nar kullandım. isterseniz üzerine meyveli jöle hazırlayıp dökebilirsiniz. veya hazırladığınız meyve salatasını pişirdiğiniz pandispanya kekin üzerine yayıp üzerine yine jöle ilave edebilirsiniz.  bu tarif de yine değişik ne yapsam diye düşünürken uydurduğum bi tariftir. özellikle meyve yemeyen çocuklara meyve yedirmenin güzel bir yolu. denemenizi tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...