11 Ekim 2008 Cumartesi

merhaba...

hayatıma açtığım bu yeni sayfadan, yaparken sonsuz zevk alacağım her türlü hobimi benimle paylaşacak olan, bu arada farkında olmadan belki duygularıma, sevinçlerime veya hüzünlerime de ortak olacak olan tüm yeni arkadaşlarıma kocaman MERHABA...

defalarca niyetlenmeme rağmen bir türlü açmaya cesaret edemedim bu sayfayı.güzel olmayacak diye korktum belki de. yaptığım bi işi tam yapmayı sevenlerdenim çünkü. bugün nasıl olduysa bir anda kendimi bu yazıları yazarken buldum. demek ki en uygun zaman bugünmüş. herşeyin hayırlısı diyerek bu sitenin de hayırlı olmasını temenni ediyorum. ve biliyorum ki sizlerden destek gördüğüm takdirde birlikte çok güzel şeyler yapabiliriz.

güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle şimdilik kısa kesiyorum. akşam arkadaşlarım gelecek çünkü ve hazırlık yapmam gerekiyor. daha geniş bir zamanda sitemi güzelleştirmek için sabırsızlanıyorum.

görüşmek üzere.....

dilek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...